دنیای رنگ‌ها در قرآن کریم

دنیای رنگ‌ها در قرآن کریم

رنگ‌ها دنیای هیجان انگیز خاص خود را دارند. هر رنگ می‌تواند از راه احساساتی که درون ما انسان‌ها ایجاد می‌کند دنیای منحصر به خود را خلق کند. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید که علاوه بر رنگ لباس، رنگ‌ها دارای کاربردهای دیگر نیز هستند؟ در این مطلب از مدرسه قرآنی گلهای فاطمیه همراه شما هستیم تا در مورد رنگ‌ها و اثراتی که بر زندگی ما می‌گذارند با شما  عزیزان صحبت کنیم.


بیشتر...

رفتار تکراری از  روی اجبار – در مورد وسواس فکری چه می‌دانید؟

رفتار تکراری از روی اجبار – در مورد وسواس فکری چه می‌دانید؟

اختلال عصبی رایجی است که مانند وسواس، نخست با دو مشخصه‌ی، تکرار فکرهای وسواسی و اعمال ناشی از اجبار بروز پیدا می‌کند. افکاری که موجب بروز وسواس فکری می‌شوند بسیار آزار دهنده بوده و فرد مبتلا را به شدت به خود درگیر می‌کنند.


بیشتر...

گرامی‌داشت 13 آبان

گرامی‌داشت 13 آبان

سیزدهم آبان «روز ملی مبارزه با استکبار»  که روز گرامی‌داشت مقام دانش‌آموز هم است، سالگرد سه رویداد مهم تاریخی دیگر نیز می‌باشد. در این مطلب از مدرسه گلهای فاطمیه قصد داریم در مورد این اتفاقات بیشتر صحبت کنیم تا چراغ راهی برای شما دانش‌آموزان آینده ساز ایران عزیز باشد.


بیشتر...




آداب کلام در مدرسه

آداب کلام در مدرسه

سخن‌گفتن و استفاده‌ی صحیح از کلام یکی از اصول بسیار مهم در مدرسه‌ی گلهای فاطمیه به‌حساب می‌آید. ما به‌عنوان یکی از بهترین مدارس قرآنی کشور وظیفه داریم تا کلام صحیح و اصول استفاده از آن را به دانش‌آموزان آموزش داده و از آنها بخواهیم طبق این اصول ارزشمند که مبتنی بر آداب دین اسلام هستند با یکدیگر سخن بگویند.


بیشتر...

از کلام خود مراقبت کنیم

از کلام خود مراقبت کنیم

حال که سال تحصیلی جدید نزدیک است بیاییم به خودمان قول بدهیم از کلام خود درست استفاده کنیم. کلامی که امروز به کار می‌بندیم، موجب تأثیر و ایجاد تفکری جدید در دیگران می‌شود.


بیشتر...